2018. április 9., hétfő

Mese a multimédia világának tragikus hanyatlásáról

Réges-régen, a multimédiás eszközök fénykorában, amikor még nem volt semmilyen internetes lehetőség a videojátékokban, számítógépekben,  minden ebben jártas ember képes volt elmenni a számára legközelebbi számítógépes/szoftver boltba, vagy egy nagyobb médiaszaküzletbe, hogy megvásároljon 1-2 szoftvert az általa használt rendszeréhez kézzelfogható médián keresztül. A kézzelfogható média lehetett pl. floppy lemez, adattároló patron (angolosan cartridge, gúnynevén "kazetta"), majd később optikai lemez (CD, DVD, Blu-ray).
Így ment ez 1-2 évtizedig, de aztán jött egy gonosz számítógépes program, aminek a neve STEAM. Ő elhozta ördögi tervét, amit úgy kezdték említeni: digitális forgalmazás. A Steam megjelenése után az emberek az idő múlásával egyre ritkábban és egyre kevesebb szoftvert vásároltak kézzelfogható médiában. Azokat egyre inkább felváltották a digitális LETÖLTÉSES szoftvervásárlások. A gonosz Steam még a lemezes változatok használatát is magán keresztüli aktiválásába kényszerítette. Az emberek már nem akartak elmenni szoftvert vásárolni. Lassan a legjobb következő generációs videojáték konzolok is áttérnek a "csak digitális letöltéses" szoftverbeszerzésekre. A multimédia minősége egyre csak romlott. Egyre több ember inkább online akart lenni, mint élőben. A multimédia jövője egyre disztópikusabb. Nem tudni, meddig mehet még ez az egész.


VÉGE :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése