2020. március 25., szerda

KEREK 30. ÉVFORDULÓ (SZÁMOS BUKTATÓVAL)!!!!!

Harminc éves lettem a mai nap, és ez a születésnap több okból nem lesz boldog.
Az egyik, hogy nincs lehetőség olyan torta elkészítésére, amibe nem kell tojást tenni, hanem jó bármiféle növényi tojáspótló is, mivel az állati eredetű ételek, és a laktóz (a gluténnal együtt) ma már ártanak nekem. Mindazonáltal vegán életmódra lettem kárhoztatva az egészségem érdekében!!
A másik, ami beárnyékolja, az a koronavírus, ami miatt szintén jól betett nekem PONT MOST ilyen nagy kerek életévemben!!
A harmadik, hogy az állandó időváltozás miatt anya is én sokszor érezzük a fejünket, továbbá szétszórtak is vagyunk. De sajnos (arra is) számítani lehet, hogy egyre több rossz napunk lesz életünk során, amíg nem jön az előző bejegyzésben említett hófehér fénylő meteor, vagy más valami, ami eltörölné a mostani történelmi világot, újat, sokkal jobbat és igazságosabbat hozva a helyére, megtartva a törzs- és a technológiai fejlődést!!!
És végül, hogy egyre több hülyeség termelődik a világba. Egyre rosszabb az emberiség, egyre több és nagyobb értelmetlenségeket csinálnak.

Ha lenne egy olyan ember, aki a romló világot láttán az emberiség végét akarja, annak jóságos oldalát túlságosan elenyészőnek találja, és a közösségi felületeken mindezeket híresztelné úgy, hogy "az ember eredendően bűnös", bár eléggé megosztó lenne a társadalomban, és a "magukra ismerő" gyarló emberek felháborodnának rajta, a legtöbb megmaradt jóságos, épeszű egyén találna benne számos igazságot, mivel úgy tűnik, hogy az emberiségben végképp elromlottak dolgok.

U.i: A fenti emberiségellenes személyt csak feltételes módban említem, hiszen velem együtt minden ép értelmű, másabb gondolkodású ember esélyt lát arra, hogy jobb legyen az emberiség társadalma, és hiszi, hogy akár jobban is elsülhetett volna!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése