2018. augusztus 28., kedd

Frisített bemutatkozás

Kovács M. Mátyás vagyok. 1990. március 25-én születtem Komáromban. Van egy nővérem és egy bátyám.

Kedvenc filmjeim: a Shrek kvadrológia, a Trollok, Ratchet & Clank: A Galaxis Védelmezői, Szörny rt., Volt, egyebek.
Kedvenc rajzfilmsorozatom: pl. Animánia.
Kedvenc könyveim: Dolák-Saly Róbert könyvek, Laár András - Csőevő Duhajka Meséi, Galla Miklós - Könnyű Műhaj, Besenyő Család Kalandjai, Lackfi János - Szilágyi Örzsébet email-jét megírta, egyebek.
Kedvenc újságjaim: PC Guru, Gamestar, Garfield, Kretén (azóta megszűnt).
Kedvenc ételem: rántott hús krumplipürével, vagy sült krumplival,néha rizzsel; húsleves.


Facebookon autista csoportok tagja vagyok. A számítógépen játékokkal játszom, videókat nézek a Youtube-on, vagy egyéb videómegosztókon, cikkeket olvasok és zenét hallgatok.

Néha szoktam nézni DVD-t és videó kazettát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése