2020. július 19., vasárnap

Frontok, megváltozott világhelyzet és az én szervezetem

Nem csak hogy érzem a fejemet minden frontkor, de ízületeimben is érzékenységet érzek. Sőt, amikor hidegfront van reggel, akkor már attól kezdve kiszárad a kezem, főként tenyeremnél, és nehezen hidratálódik, bármivel is kenem. Lehet, sokat ront a sok kézmosás is, máskor pedig TELJESEN izzadt tenyérrel fürdök esténként, és így nagyon kiszívja a víz.
Már biztos vagyok benne, hogy azért szeretném, hogy minél higiénikusabbak legyenek azok a dolgok, amiket megfogunk, és a padló, ahová lépünk, valamint azért mosok sokat kezet párszor akár még több kézmosó adagolással is és fürdés közben is kezet mosok több alkalommal, és sok mindenben nem tudok egykönnyen biztosra menni, mert már ami a világban van (pl. a járványhelyzet is, amiben sok az ellentmondás), az már nagyon az idegeimre megy, nem tudok vele mit kezdeni, és így tudom csak lereagálni, de még spirituális okai is lehetnek, mert biztos az égi erők közti konfliktusokat is érzem.
Próbáltam lecsökkenteni ezeket az új szokásaimat, amit először én magam ismertem fel, de egy rossz valami az agyamban, és az idegzetemben csírájában fojtja el, hogy ez valaha is sikerüljön. És azt veszem észre, hogy egyre több nemkívánatos apróság telepszik rám, beépül az életembe, amitől aztán nem lehet megszabadulni vagy csak nagyon nehezen, sok munkával és hosszú idő múlva.
Jó lenne egyszer csak felébredni az igazi valóságban, mert szerintem ez egy dilettáns, rossz regényíró által írt rémálomvilág, aki már nem tud mit kezdeni az eszével (és a túl igazságos abszolút valósággal, amiben ő él) mert ez tényleg nem lehet a valóság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése