2021. május 12., szerda

Kétlépcsős macerásítás

 A Google újabb dologgal akarja megnehezíteni felhasználói életét. Az egyik eddig fakultatívan alkalmazható kétlépcsős azonosítás lassanként minden felhasználóra rá fogja kényszeríteni. Tehát tudni a jelszót a Google fiókunkhoz már sajnos édeskevés lesz. Meg kell adni a telefonszámunkat, vagy le kell tölteni egy alkalmazást okostelefonokra, hogy ezt alkalmazzuk, és megkapjuk az egyszer használatos plusz kódot, amit szintén be kell írni. Először ezen az oldalon tudtam meg ezt a szörnyű hírt:

Több helyen kutattam, de sajnos igazaknak bizonyultak a hírek, volt ahol azt tudtam meg, hogy először csak azoknak lesz kötelező, akik megadták a telefonszámukat amúgy is, majd aztán abszolút mindenkinek, akinek Google fiókja van.

Elvileg a hackerek dolgát akarják megnehezíteni, sőt ellehetetleníteni a "küldetésükben", hogy fiókok millióit törjék fel és felhasználhassák az igazi felhasználók ellen, meg minden. Állítólag milliók élnek alapból is ezzel a lehetőséggel akármelyik internetes felületen.

Egy autistának, mint amilyen én is vagyok, nagy bonyodalmat csinálnak majd most ezzel, mivel újabb macerákat csinálnak, amit nem biztos, hogy mindegyik tud kezelni. Én is nehezen fogom tudni. A Túl a normálison c. blogunk is a Google blogszolgáltatási lehetőségében lett létrehozva, és ennek a használatát is nehezíteni fogja ez az új extra hákli!!!!!!!!

A másik pedig az, hogy mi lesz, hogy minden internetes felület (Facebook, Instagram, stb.) felkapja, hogy azok is kötelezővé, megkerülhetetlenné tegyék a kétlépcsős azonosítást minden felhasználójának bejelentkezés előtt?!

Ez egy neurotipikusnak is nehéz, nemhogy egy autistának, HIÁBA AKAR EGY SZOLGÁLTATÁS JÓT/A LEGJOBBAT!!!!!

Hát annyit tudok, hogy se így-se úgy nem lesz jó vége. MERT TUDOM!!!!!!

Források (Először ezen az oldalon tudtam meg ezt a szörnyű hírt):
https://raketa.hu/gmail-bejelentkezes-ketlepcsos-azonositas?utm_source=Facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=isebi10&fbclid=IwAR3YRwTSzsta91Ntz1um1lfkKUfJZ5IQdCBN08CUNTTSPyeVZITobwjkKsI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése