2021. november 15., hétfő

Nem csak nekem, anyának is elege van!!!

 Sokszor írtam arról, hogy mennyire kiábrándultam a világból, amiben most élünk, amiben biztos vagyok, hogy ez nem a valóság, hanem az a valóság, ami sokkal jobb, igazságosabb, mint ez a kitalált alternatív verzió.

Pont pár napja (2021. november 13-án) mondta anya énnekem, hogy valósággal hányingere van ettől a világtól, és már nem lát reményt Ő SEM, hogy sokkal jobb is lehet.

És igaza is van. Valami miatt nem tud levelet, blogbejegyzéseket, iratokat, sőt még a saját gondolatait SEM megfogalmazni. Neki is kihagy sokszor az emlékezete, mint nekem, és nem jut eszébe, hogy egyes dolgok hol vannak, de nekem sem ám!!

Úgy látszik, teljesen tropán vannak az idegeink ettől a világtól, ahogy az egyre romlik. Hogy legyünk "pozitívak" benne?!?! KI TUDJA!!!!!?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése